Necessiteu un servei tècnic ràpid i eficaç?

Una pime o micropime necessita diversificar el seu treball, pel qual un empleat ha de realitzar diverses funcions entre les quals es troba la d’informàtic.

Una pime o micropime necessita diversificar el seu treball, pel qual un empleat ha de realitzar diverses funcions entre les quals es troba la d’informàtic.

En aquest món realitat digital, Big Data, Cloud Computing i comerç electrònic comença a ser necessari invertir més en IT i una manera pot ser externalitzar els serveis.

TdA – Tècniques d’Avantguarda us ofereix diferents modalitats d’assistència i ajuda, en funció de les necessitats de la seva empresa, telemàtica i presencial amb varietat de serveis per cobrir.

El nostre Help Desk amb personal, tecnologia i processos preparats i orientats específicament a ajudar a les persones i la seva relació diària amb la tecnologia és una inversió que suposa un retorn immediat.

Personalitzem el servei segons sigui la seva realitat i necessitats: desenvolupament de projectes claus en mà, opció de compra de bossa d’hores, suport per migracions, formacions tècniques i especialitzades, etc.

El nostre departament de Help Desk agrupa i facilita la gestió de les incidències. És canal de comunicació directa entre els usuaris i els encarregats de resoldre-les. Externalitzat aquest servei suposa apostar per una relació amb la tecnologia que genera seguretat entre els membres de l’equip (capital humà i fomenta la confiança en les eines d’ús diari pels processos empresarials.Am

b un report periòdic d’informes podrem extreure conclusions a curt termini i elaborar un pla de millora digital, en fases, a mitjà i llarg termini.

Prestem servei a més de 500 usuaris des del 2002; ajudem a créixer les empreses del país.